Regulamin sklepu

 1.Właścicielem sklepu internetowego „Garmat” jest:
Garmat Arkadiusz Białek
ul. Żywiecka 139
43-365 Wilkowice
NIP: 937-259-52-82
Telefon 508-483-900

2.Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT 23%)


3.Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy, allegro, osobiście w siedzibie firmy lub mailowo: kontakt@garmat.pl

 

4. Wysyłka zamówień:
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex, Dpd.
Koszt przesyłki jest zależny od ilości produktów. Każdorazowo koszty przesyłki są podane przed jego wysłaniem , podczas składania zamówienia.

 

5. Gwarancja
Na każdy produkt jest udzielana 24 miesięczna gwarancja producenta.

 

6. Reklamacje
Podstawą do reklamowania towaru jest paragon lub faktura.
Reklamacji nie podlegają:
– towary uszkodzone w skutek niewłaściwej eksploatacji
– wyblaknięcia materiału spowodowane działaniem promieni słonecznych
– towary, które były indywidualnie przerabiane

Podstawa do reklamowania towaru uszkodzonego w transporcie jest protokół szkody spisany z kurierem.
Reklamacji nie podlegają różnice w odcieniu miedzy stanem faktycznym a zdjęciem tkaniny. Kupujący może otrzymać darmowe próbki Pocztą Polską przed dokonaniem zakupu.
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: kontakt@garmat.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
I. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
II. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (np. kopia lub nr zamówienia),
III. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
IV. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

7. I. Prawo odstąpienia od umowy (dot. wyrobów gotowych)
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 24.06.2014, poz. 827) w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:kontakt@garmat.pl

Przesyłkę należy nadać na adres:
Garmat Arkadiusz Białek
ul. Żywiecka 139
43-365 Wilkowice

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

II. Brak prawa odstąpienia od umowy (dot. towarów wykonywanych na indywidualne zamówienie)
UWAGA! Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 24.06.2014, poz. 827) art. 38 poz. 3.prawo odstąpienia od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W przypadku materacy, poduszek, jaśków, materacy składanych, zgodnie z wymiarami podanymi przez klienta oraz według cech rodzajowych np. rodzaj, kolor tkaniny etc. prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje. W razie wad towaru przysługuje Kupującemu jedynie roszczenie reklamacyjne o dokonanie naprawy lub wymiany towaru.

 

8.Wiążąca dla stron transakcji jest cena widoczna przy produkcie w momencie składania zamówienia.

 

9.Sklep zastrzega sobie możliwość nie zrealizowana zamówienia w szczególnych przypadkach.

 

10.Zgodnie z regulaminem serwisu Allegro.pl kupującego oraz sprzedawcę w momencie kliknięcia “Kup teraz” wiąże umowa kupna sprzedaży. Dotyczy to również sklepu internetowego. W pozostałych przypadkach za moment zawarcia umowy uważa się potwierdzenie mailowo, telefonicznie lub opłacenie zamówienia przez Kupującego.

 

11. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe.

 

12.Składając zamówienie klient świadomie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z procesem składania i dostarczania zamówień.


13. Z uwagi na obowiązujące od dnia 25.05.2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane, jako „RODO”) w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI dostępny jest pakiet niezbędnych informacji

 

14. Płatności Elektroniczne - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

Dostępne karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

 

15.  Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.

  1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
  2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat.
  3. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności SPRZEDAWCY z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego).
  4. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  6. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie.
  7. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
  8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  9. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
  10. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
  11. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  12. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
  13. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
  14. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl